Volkswagen Passat PHEV - alternatywa dla diesla
Passat to model zaliczany do klasy średniej, obecny na rynku od ponad 50 lat. Prawdziwa ikona segmentu D, która nadal ma wielu zwolenników.
Passat to model zaliczany do klasy średniej, obecny na rynku od ponad 50 lat. Prawdziwa ikona segmentu D, która nadal ma wielu zwolenników.
Według jednego z testów, podczas jazdy autostradą nowy Volkswagen Passat w wersji 2.0 TDI 150 DSG7 może w rzeczywistych warunkach rozwinąć zasięg nawet do 1320 kilometrów. Na rynku są jednak modele z dieslem, które na jednym baku dojadą jeszcze dalej.
Powiększa się oferta produktowa volkswagenowskiego kombi klasy średniej. Passat otrzymał właśnie nowe silniki, do których zalicza się m.in. 2.0 TDI o maksymalnej mocy 122 lub 193 koni mechanicznych. Tańszy z diesli kosztuje od 177 290 złotych.
Ósma generacja modelu Volkswagen Passat trzyma się mocno, o czym świadczą ubiegłoroczne wyniki sprzedaży na macierzystym rynku niemieckim. Już w styczniu do salonów dealerskich trafi jednak następca z oznaczeniem B9.
U polskich dealerów można już zamawiać egzemplarze volkswagenowskiego modelu klasy średniej. Passat B9 dostępny jest tylko w jednej wersji nadwoziowej (kombi), a podstawowa konfiguracja kosztuje zgodnie z cennikiem od 163 390 złotych.
Nowy Passat, dziewiątej już generacji, zawitał do salonu Volkswagen Home w Warszawie. Na razie jest to jedyny w Polsce egzemplarz kultowego modelu niemieckiego producenta. W większej liczbie auto trafi do salonów w pierwszym kwartale przyszłego roku – wyłącznie w nadwoziu kombi.
Niemiecka marka zaprezentowała oficjalnie Volkswagena Passata nowej, dziewiątej już generacji. Samochody produkować będzie zakład zlokalizowany na Słowacji, w gamie modelowej zabraknie tym razem odmiany nadwoziowej sedan.
Passat dziewiątej generacji ujrzy światło dzienne już we wrześniu. Niedawno prototyp nowego Volkswagena kombi został zauważony i sfilmowany podczas testów na słynnym torze Nurburgring.